انواع حفاظ شاخ گوزنی

هر کدام از این حفاظ ها مزایا و ظاهر خاص خود را دارند و برای یک منظور از آن ها استفاده می شود.

در بازار کشور ما می توان مدل های مختلفی از این نوع حفاظ ها را پیدا کرد. مدل های مختلف این حفاظ ها شامل موارد زیر است:


حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای


حفاظ بوته ای به عنوان نسل اولیه نرده حفاظ های مدرن شناخته می شود. میله های نوک تیزی دارد که بر اساس منطق خاصی در هم پیچیده اند. برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای محدودیتی وجود ندارد. مشتریان می توانند این حفاظ را با تراکم بیشتر سفارش دهند. در این صورت، ضریب امنیت حفاظ بوته ای افزایش می یابد. حفاظ بوته خار هم از نظر زیبایی و هم استحکام، شبیه شاخ های گوزن می باشد. حفاظ های بوته ای را با استفاده از میلگردهای آهنی می سازند. این میلگردها را به وسیله جوش الکترود و جوش دی اکسید کربن به هم متصل می کنند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای با توجه به نوع جوشکاری به کار رفته در آن متفاوت است.


حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم


حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم از گل زیبای لیلیوم الهام گرفته شده است. امنیت این حفاظ بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی می باشد. این حفاظ از قسمت مرکزی گسترش پیدا می کند و می توان آن را با ارتفاع های دلخواه تولید کرد. گاهی اوقات رنگ آمیزی حفاظ به صورت دو رنگ انجام می شود. این امر رضایت خریداران را به همراه دارد.


 




حفاظ شاخ گوزنی مدل آبشاری


برای محافظت از ساختمان می توان از حفاظ مدل آبشاری استفاده کرد. این حفاظ مانع از ورود سارقین به محوطه ساختمان می شود. حفاظ شاخ گوزنی مدل آبشاری جزء امن ترین و بهترین نوع حفاظ روی دیوار به شمار می رود. حفاظ آبشاری یکی از پر کاربردترین نوع حفاظ است که تاثیر بسزایی در افزایش امنیت ساختمان ها دارد. نرده حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل هایی است که می توان آن را روی تمام دیوارها نصب کرد. طراحی ساده و ظاهر زیبای این حفاظ باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. یکی از نکات مهم در مورد حفاظ شاخ گوزنی، قیمت مناسب آن است.


حفاظ شاخ گوزنی مدل لاله ای


حفاظ شاخ گوزنی مدل لاله ای را با الهام از گل لاله می سازند. این حفاظ به عنوان یکی از زیباترین مدل های حفاظ شناخته می شود. ظاهر زیبا و منحصر به فرد حفاظ شاخ گوزنی مدل لاله ای نظر مشکل پسندان را جلب می کند. قسمت بالای حفاظ لاله ای، اشکال نامنظمی دارد. گلبرگ های لاله به همه جهت متمایل می شوند که این امر امنیت حفاظ را افزایش می دهد. مشتریان می توانند رنگ دلخواه خود را سفارش دهند. برای رنگ آمیزی حفاظ لاله ای از رنگ های کوره ای الکترو استاتیک استفاده می کنند تا مقاومت حفاظ را در مقابل شرایط جوی، پوسیدگی و خوردگی افزایش دهند.


[ بازدید : 12 ]

[ شنبه 6 اسفند 1401 ] 16:45 ] [ admin ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]